Advertisement

גלעד שליט עדיין חי - עצומה גלעד שליט עדיין ×—×™ : מאז החטיפה קיבלה משפחתו רק שלושה מכתבים והקלטה אחת מגלעד.

גלעד שליט עדיין חי - עצומ×" ×'לע×" שליט ×¢×"יין ×—×™ : מאז החטיפה קיבלה משפחתו רק שלושה מכתבים והקלטה אחת מגלעד.. האמת המצערת היא, שלא רק את שחרורו הם מחפשים, אלא קודם מדוע, ומה ניתן לעשות. גם מי שהתנגד לעסקת שליט לא יכול היה להישאר אדיש לסיקור המרגש שלה. אני מקווה שגם אתם מאמינים שגלעד עדיין חי! אולי ליצור מצב שמנגיסטו חי……נקווה שבאמת הוא חי…….אבל השאלה היא אם הוא חי מדוע לא משחררים קלטת ברורה????ה ישמור עליו. תמונות חדשות של גלעד שליט בשבי חמאסצילום:

דיוני הקבינט במלחמת יום כיפור: שידור חי פמתא המפקדת משפחה בהסעה הופרדו בלידתם קארפול קריוקי ערוץ אפס זמן אמת ערב עם שי שטרן כאן דוקו כל התוכניות. Join facebook to connect with ‎גלעד עדיין עדיין חי‎ and others you may know. גלעד שליט בשבי למעלה משלוש שנים ואני מאמינה, רוצה ומקווה שיחזור לביתו בקרוב. תיעוד נדיר של נוער הגבעות במוקד סמלי בשומרון:

×'לע×
×'לע×" שליט פרחים פרפרים וכל מיני from albums.timg.co.il
שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים (1,941 ימים). עדיף היו משאירים אותו שם ומכריזים שהוא מת. הרבה יותר טוב מאסירים בלסטיניים. החייל גלעד שליט שבוי עדיין בשבי ארגון חמאס ברצועת עזה. הצטיינות עבורנו היא חתירה מתמדת להיות בית ספר מוביל ופורץ דרך בתחום הוראת המדעים, האומנויות וההומניסטיקה, כמו גם בחינוך הערכי חברתי. אותות חיים אלו מוכיחים שגלעד עדיין חי. יוסי זילברמן התנגד לעסקה אבל מתרגש מתוצאותיה. פשוט עצוב:'( וזה הראשון שכתב פוטושופ לך זדיין יילד מזוהם מסריח זה לא מצחיק שתדע יהומו מדברים על גילעד שליט ואתה צוחק פשוט ילד מזדיין שאמא שלו הפילה אותו בלידה נראלי!!!!בעצם אני בטוחה >_<.

המאבק להשבתו של גלעד סיפק לא מעט רגעים ששברו גם את גדולי הציניקנים.

שידור חי פמתא המפקדת משפחה בהסעה הופרדו בלידתם קארפול קריוקי ערוץ אפס זמן אמת ערב עם שי שטרן כאן דוקו כל התוכניות. גלעד שליט זו מקפצת פרסום, חשיפה, ומניות ציבוריות. להלן הסיבות מדוע אין הרבה סיכוי לשחרר אותו. אם כן אני תוהה בשנית האם מנהיגי המדינה חושבים. שליט הוחזק בשבי ברצועת עזה במשך כחמש שנים וארבעה חודשים (1,941 ימים). עשרות אנשי חמאס, כולל 28 שרים וחברי פרלמנט פלסטינים רק לאחר כשנה וחצי מהחטיפה (!) קיבלה המשפחה עדכון ראשון, באמצעות איש קשר לא רשמי שאליו פנתה בעצמה, כי אברה חי. גלעד שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל… גלעד שליט הוירטואלי הוא היום הנכס העיקרי. המאבק להשבתו של גלעד סיפק לא מעט רגעים ששברו גם את גדולי הציניקנים. החיים הראשונים שבראתי, יצר גופי, נשמתי, ואהבתי. תמונות חדשות של גלעד שליט בשבי חמאסצילום: הרבה יותר טוב מאסירים בלסטיניים. דיוני הקבינט במלחמת יום כיפור:

למרות דרישות ארגון החמאס ממדינת ישראל לשחרר אסירים פלסטיניים תמורת שחרור גלעד שליט בחיים, מדינת הצהרה זו של ראש הממשלה מסכנת את החייל השבוי גלעד שליט, עקב כך שלמרות שארגון חמאס מצהיר ודואג להזכיר לישראל שגלעד שליט עדיין חי, ואף שלח להוריו. שידור חי פמתא המפקדת משפחה בהסעה הופרדו בלידתם קארפול קריוקי ערוץ אפס זמן אמת ערב עם שי שטרן כאן דוקו כל התוכניות. גלעד שליט נתון בשבי החמאס כבר כמעט 4 שנים. בשיאו של שטפון ביבי גאמפ, חבר כתב לי: השניים ומספר פעילים נוספים הניפו שלטים במרכז הרחבה, קראו קריאות גלעד עדיין חי ופונו בידי חיילי המשטרה הצבאית.

מי ×
מי ×"שליט שיחזיר את ×'לע×" Home Facebook from lookaside.fbsbx.com
באחת השבתות, הייתי בהתכנסות, טקס שאחי הקריא בו מכתב למשפחתו של יש צומת בעפולה אשר מידי שישי מתייצבים בו כמה אנשים ומחלקים סרט צהוב ומדבקות לאוטו, שעליהן כתוב: המאבק להשבתו של גלעד סיפק לא מעט רגעים ששברו גם את גדולי הציניקנים. האמת המצערת היא, שלא רק את שחרורו הם מחפשים, אלא קודם מדוע, ומה ניתן לעשות. גלעד שליט הוירטואלי הוא היום הנכס העיקרי. גם מי שהתנגד לעסקת שליט לא יכול היה להישאר אדיש לסיקור המרגש שלה. הכנס לאתר ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו + mp3 ועוד. החיים הראשונים שבראתי, יצר גופי, נשמתי, ואהבתי. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for גלעד שליט.

בעקבות 'זיהוי חריג' בגבול לבנון:

For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for גלעד שליט. הרבה יותר טוב מאסירים בלסטיניים. גלעד שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל… גלעד שליט זו מקפצת פרסום, חשיפה, ומניות ציבוריות. בשיאו של שטפון ביבי גאמפ, חבר כתב לי: באחת השבתות, הייתי בהתכנסות, טקס שאחי הקריא בו מכתב למשפחתו של יש צומת בעפולה אשר מידי שישי מתייצבים בו כמה אנשים ומחלקים סרט צהוב ומדבקות לאוטו, שעליהן כתוב: גם מי שהתנגד לעסקת שליט לא יכול היה להישאר אדיש לסיקור המרגש שלה. למרות דרישות ארגון החמאס ממדינת ישראל לשחרר אסירים פלסטיניים תמורת שחרור גלעד שליט בחיים, מדינת הצהרה זו של ראש הממשלה מסכנת את החייל השבוי גלעד שליט, עקב כך שלמרות שארגון חמאס מצהיר ודואג להזכיר לישראל שגלעד שליט עדיין חי, ואף שלח להוריו. גלעד שליט הפך בעל כורחו לצדקנות בהתגלמותה. עשרות אנשי חמאס, כולל 28 שרים וחברי פרלמנט פלסטינים רק לאחר כשנה וחצי מהחטיפה (!) קיבלה המשפחה עדכון ראשון, באמצעות איש קשר לא רשמי שאליו פנתה בעצמה, כי אברה חי. הכנס לאתר ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו + mp3 ועוד. גלעד שליט בשבי למעלה משלוש שנים ואני מאמינה, רוצה ומקווה שיחזור לביתו בקרוב. אנו גאים במסורת של 70 שנות מצוינות והצטיינות.

בשיאו של שטפון ביבי גאמפ, חבר כתב לי: For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for גלעד שליט. כששמו את הדגל בבינת ג'בל; הכנס לאתר ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו + mp3 ועוד. גלעד שליט הפך בעל כורחו לצדקנות בהתגלמותה.

×
×"עם עם ×'לע×" אפליקצי×" ×—×"ש×" ל×"פוך את תמונת ×"פרופיל שלך כמו של ×'לע×" שליט Posts Facebook from lookaside.fbsbx.com
טוב שנזכאו לעלות פוסטים מלפני עשור. מאז החטיפה קיבלה משפחתו רק שלושה מכתבים והקלטה אחת מגלעד. Join facebook to connect with ‎גלעד עדיין עדיין חי‎ and others you may know. הכנס לאתר ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו + mp3 ועוד. גלעד שליט נתון בשבי החמאס כבר כמעט 4 שנים. שידור חי סדרות לקטנטנים סדרות לילדים ונוער הסכתים לילדים רדיו לילדים חינוכית מפעם. גלעד שליט זו מקפצת פרסום, חשיפה, ומניות ציבוריות. גלעד שליט הוירטואלי הוא היום הנכס העיקרי.

בינתיים גלעד שליט נמק שם.

בעקבות 'זיהוי חריג' בגבול לבנון: בנוסף פורסמו תיעודים חדשים של גלעד שליט מתקופת השבי. החיים הראשונים שבראתי, יצר גופי, נשמתי, ואהבתי. יוסי זילברמן התנגד לעסקה אבל מתרגש מתוצאותיה. גם מי שהתנגד לעסקת שליט לא יכול היה להישאר אדיש לסיקור המרגש שלה. בשיאו של שטפון ביבי גאמפ, חבר כתב לי: גלעד שליט הפך בעל כורחו לצדקנות בהתגלמותה. גלעד שליט הוירטואלי הוא היום הנכס העיקרי. תיעוד נדיר של נוער הגבעות במוקד סמלי בשומרון: אני תוהה ומקווה שמדינת ישראל עדיין קיימת. אני מקווה שגם אתם מאמינים שגלעד עדיין חי! באחת השבתות, הייתי בהתכנסות, טקס שאחי הקריא בו מכתב למשפחתו של יש צומת בעפולה אשר מידי שישי מתייצבים בו כמה אנשים ומחלקים סרט צהוב ומדבקות לאוטו, שעליהן כתוב: החייל גלעד שליט שבוי עדיין בשבי ארגון חמאס ברצועת עזה.

אולי ליצור מצב שמנגיסטו חי……נקווה שבאמת הוא חי……אבל השאלה היא אם הוא חי מדוע לא משחררים קלטת ברורה????ה ישמור עליו גלעד שליט. גלעד שליט, החייל הרביעי שהיה בטנק, נפצע בכתפו ובידו ונלקח בשבי מתוך הטנק, על ידי המחבלים, אל תוך שטחי הרצועה.

Posting Komentar

0 Komentar